Ostukorv on tühi
Kaubamärgid
Kollektsioonid
Tooted
Täpsem otsing päringule ''
Salvestage sisse
Loo uus projekt
Shop Kaubamärgid Umbes History

FAQ

Tooted
Tellimused
Saatmine
Korja üles
Millistesse riikidesse saadate?
Oleme võimelised toimetama üle kogu maailma. Tarne saadavus märgitud geograafilises piirkonnas kinnitatakse alati kassas. Kui teie aadressi jaoks pole saatmishinda, saate pakkumist taotleda, vajutades kassas nuppu 'Küsi saatmist'.
Kui palju saatmiskulud on?
See sõltub tellitavate toodete kogusest, nende kaalust ja tellimuse tarneaadressist. Looge oma ostukorv, sisestage oma aadress ja arvutage saatmiskulud.
Kuidas minu tellimus saadetakse?
Sõltuvalt kauba tüübist, sihtkohast ja kauba väärtusest valib meie logistikateenus sobivaimad tarneviisid:

Standardne kohaletoimetamine spetsiaalse operaatoriga Tooted tarnitakse alustel, mille maksimaalne suurus on 100x120cm ja maksimaalne kaal kuni 1200kg/alus. Saadaval kogu maailmas, kohaletoimetamisega äärepealt. Ligikaudsed tarneajad: 15 kuni 20 päeva Euroopa riikide puhul, 40 kuni 50 päeva ELi mittekuuluvate riikide puhul. Kohaletoimetamine toimub esmaspäevast reedeni, ajavahemikus 08.00-18.00.

Mahus kohaletoimetamine spetsiaalse vedajaga Tooted tarnitakse puidust kastis, mille maksimaalne suurus on 175x345 cm ja maksimaalne kaal 1500 kg/kast. Saadaval kogu maailmas, kohaletoimetamisega ilma tänavatasandil mahalaadimiseta. Ligikaudsed tarneajad: 15 kuni 20 päeva Euroopa riikide puhul, 40 kuni 50 päeva ELi mittekuuluvate riikide puhul. Kohaletoimetamine toimub esmaspäevast reedeni, ajavahemikus 08.00-18.00.
Millal saan ostetud toote kätte?
Igal Dimora tootelehel on märgitud eeldatav tarnekuupäev, mis võtab olenevalt teie määratud asukohast arvesse nii tootmis- kui ka tarneaegu. Pangaülekandega tasumise korral lisandub eeldatavatele tarneaegadele krediidi ooteaeg. Kui teie ostukorvis on mitu toodet, võivad tarneviisid ja -ajad iga kauba puhul erineda. Kutsume teid alati kontrollima iga kauba eeldatavaid tarneaegu ja teavitama meid viivitamatult kõigist tarnevajadustest.
Kas ma saan jälgida toote saatmist?
Toodete tarnimisel valitud vedajale saate e-kirja koos saatmisandmetega. Spetsialiseeritud vedaja tarnete puhul ei saa me teile anda jälgimisnumbrit, kuid valitud vedaja võtab teiega otse ühendust, et teiega tarnekuupäev ja kellaaeg kokku leppida.